onsdag den 21. december 2011

Den kreative pakkekalender

igår var det min tur til at åbne min pakke. Den har ligget og fristet mig i den sidste uge, men jeg har holdt fingerene fra dag indtil igår.

Inden jeg viser indeholdet, beklager jeg at dette indette indlæg kommer bed et døgns forsinkelse, men jeg kunne desværre ikke nå at blogge igår.

Her er pakken som er kommet fra Britta Storm

IMG_1450[1]

Det første som jeg fant I pakken er et tørklæde i nogen skønne farver. Jeg tror det er hæklet i et meget flot mønster. Det skal nok komme til at gøre gavn i den kolde tid.

IMG_1451[1]

Så var der også lidt julepynt, Fnug på snor og en pakke med guld strimler til stjerne. Stjernene bliver flettet og kommer på vores juletræ.

IMG_1452[1]

Så Britta tusind tak for en skøn pakke.

Jeg vil også sende en stor tak til Karina, som endnu engang har stået for det store arbejde med at få den kreative pakkekalender op og stå.

4 kommentarer:

IF Stjernen sagde ...

Jeps, tørklædet er hæklet :)
Jeg håber at det kan holde forkølelser væk her i vinter ;)

Merete sagde ...

Det håber jeg også Britta, for jeg har undgået det indtil nu. Endnu engang tusind tak

dqpage sagde ...

Hold da op - en flot pakke :o)
hilsen Mona

Merete sagde ...

Hej Mona
Ja, det var det

Peacock vest/kjole

Sikke et pragtfuld vejr vi har haft de sidste par dage. Jeg nyder rigtigt at der er kommet lidt mere varme i luften og det snart er tid til ...