lørdag den 12. juni 2010

Hvad er der sket

Jeg har prøvet at lege lidt med de nye design på blogspot, og min blog kommer til at se sådan ud i fremtiden. Jeg skal lige finde et nyt billed.

 

Jeg har jo tilmeldt mig “en kop garn” via Stickamera.se, og har fået oplyst hvem jeg skal sende en pakke til. Den skal til Sverige, og da vedkommende ikke ved, at det er mig som sender før pakken er fremme. Så tør jeg godt vise  jer, hvad jeg sender.

001

Jeg synes selv det er en lækker pakke jeg har fundet frem til. Den sendes på mandag. Så nu går jeg bare og venter på den pakke som er på vej mod mig.

009

Denne trøje har jeg strikket en gang før – kig her. Den første som jeg strikkede er i str. 6-8 år. Så kender jeg en person som gerne ville låne opskriften, men trøjen var alt for stor. Så måtte jeg igang med at strikke endnu, men i str. 3 år. Så der blev strikket og tegnet/skrevet en ny opskrift. Jeg synes selv jeg er sluppet godt fra det.

Den er strikket i strømpegarn 50%uld/50% bomuld. Så den er lige til at smide i vaskemaskinen. Jeg vil tror at ærmerne er 3/4  længe, men det gør ikke noget til den alder. Jeg mangler også en knap i trøjen, men jeg sætte bare en trykknap i. Jeg kan ikke huske hvad garnet hedder. Så nu mangler jeg kun at renskrive opskriften, så den kan lånes ud.

Trøjen er til salg, så hvis du kender en som kan bruge den, så koster den kr.125 + porto.

17 kommentarer:

Agro sagde ...

Sikke da en flot trøje, kunne du ikke lave en voksen størrelse;-)

Tine sagde ...

Jeg syntes din blog er blevet rigtig fin!
Dejlig frisk at se på :-)

Sikke da en dejlig gave du sender afsted der. Jeg er sikker på den vækker lykke når den bliver modtaget!

Strikkeheksen sagde ...

Det er en utrolig lækker pakke, du har sat sammen der, modtageren kan sørme glæde sig :-)

Den lille trøje er blevet så fin, den kan du roligt være tilfreds med :-)

Merete sagde ...

Hej Agro
Det har jeg også tænkt mig. For jeg kan rigtig godt lide faconen. Jeg tror den er rigtig god til os med former.

Hej Tine
Dejligt du synes om bloggens udsende.
Pakken vil jeg gerne selv modtage.

Hej Strikkeheks
Jeg er også super tilfreds med trøjen.

Pia sagde ...

Uhh. sikken flot pakke du har samlet. Din trøje er rigtig sød og jeg tror du har ret, den er sikkert god til quinder med former. :-)

Merete sagde ...

Hej Pia
Takker for roserne

christunte sagde ...

Fin pakke! Jeg har også meldt mig til. Glæder mig til at finde en fin/kitchet (okay. Nok mere kitchet) kop - garnet ligger på posthuset og venter på afhentning og videreforsendelse.
Rigtig sød trøje.

Merete sagde ...

Hej Christine
Jeg synes det er sjovt at finde ting og garn til en sådan pakke
Merete

Citronmoster sagde ...

Skøn pakke du sender til broderlandet. Sød lille trøje :-)

Mormorstrik og Farmorsysler ❤️ sagde ...

Lækker lækker pakke du har fået sat sammen. Den må modtageren blive rigtig glad for.
Din trøje er rigtig sød, desværre kender jeg ikke nogen, der kan passe den.
Og så lige et tillykke med den flotte blog du har fået banket ned. :-)
Annie

Jane sagde ...

Hold da helt op en dejlig pakke du har sammensat. Jeg spottede med det samme at garn og kop matcher perfekt :-)

Flot nyt design du har fået på bloggen.
Jeg har været i gang med at lure på de nye design, men beholder foreløbig det gamle.

Lona sagde ...

en dejlig pakke, den vil helt sikkert gøre lykke i det svenske. Trøjen er rigtig flot og opskriften.......jo tak gerne!

Merete sagde ...

Hej Citronmoster
Jeg er glad for at det er pakket og klar til at blive sendt.

Hej Momorstrik
Tak for alle roserne

Hej Jane
Denne gang synes jeg at krus og garn skulle være i samme farver. Det er rigtige sommerfaver.
Jeg sad og legede lidt med alle de nye design. Jeg må sige at jeg er vil med den blå og grønne farve.

Vilma sagde ...

Hmmm , jeg er ikke helt tilfreds med at du ikke længere har det smukke billede af garn nøglerne på din blog ,ellers er det nye design en glæde for øjet der kigger :-)

Merete sagde ...

Hej Vilma
Billedet kommer på igen, skal bare have lavet det i en anden størrelse.
Takker for roserne

"the-Cat-in-the-Yarn" sagde ...

Tack för det fina "En kopp garn"-paketet. Jag kan avslöja att pärlan var svart(alltså kärlek). Det kändes rätt på bröllopsdagen och allt. :-))

Tack ännu en gång!

Merete sagde ...

Hej Katten i garnet
Dejligt at du kan bruge indeholdet af pakken

Peacock vest/kjole

Sikke et pragtfuld vejr vi har haft de sidste par dage. Jeg nyder rigtigt at der er kommet lidt mere varme i luften og det snart er tid til ...