tirsdag den 11. november 2008

Garn og te

For et stykke tid siden meldte jeg mig til et bytte som hed garn og te. Det skete her.

I sidste uge kom der så en pakke fra Sverige.
Jeg kan ikke se hvem pakken er fra, kun at afsender kalder sig fru P.


I pakken ud over te, som smager rigtig dejligt, var der chokolade som er spist af kæresten.
2 nøgler garn fra firmaet Zitron, det er ECCO som er 100% ekstrafin merino.
Det er lækkert og meget blødt. Det bliver til et halstørklæde på et tidspunkt.
Der ud over var der en lille bage form, form som en engel, og en opskrift på englekager.
De er bagt og spist i weekenden, og var rigtige dejlige. De bliver bagt igen til jul.

Så Fru P, tusind tak for pakken, den gjorde lykke for flere end mig.

9 kommentarer:

Strikkeheksen sagde ...

Hold da op for en fin pakke. Det garn er bare lækkert :-)

Merete sagde ...

Hej Strikkeheksen
Det er det gode ved disse byt, at man får noget lækkert garn, man ikke selv vil købe.
Merete

Fru P sagde ...

Hej Merete,
skönt att se att paketet kommit fram till Danmark. Roligt att du tyckte om det. Jag följer med nöje din blogg, som jag besökte första gången då jag fick veta att det var dig jag skulle skicka mitt byte till. Så fina saker du gör!
varma hälsningar
Fru P

Fru P sagde ...

Hej Merete, skönt att se att paketet kommit fram till Danmark! Roligt att du tyckte om det,
varma hälsningar
Fru P

Merete sagde ...

Hej Fru P
Tusind tak for hilsen, og pakken.

Merete

Tine sagde ...

Sikke da en dejlig pakke.
Både til det ydre og indre :-)

Merete sagde ...

Hej Tine
Nemlig

Merete

Marianne sagde ...

Sikke en sjov ide og de der engelkager dem må du da bage og evt. dele opskriften med os andre :-)

Merete sagde ...

Hej Marianne
Ideen med at bytte garn og te er bare kanon. Opskriften på kagerne skal jeg nok dele med jer, næste gang jeg bager dem
Merete

Peacock vest/kjole

Sikke et pragtfuld vejr vi har haft de sidste par dage. Jeg nyder rigtigt at der er kommet lidt mere varme i luften og det snart er tid til ...