fredag den 16. maj 2008

Spetbytet

Jeg har været med i et spetbytet, hvor vi har byttet opskrifter på sjaler og garn.

Igår lå denne pakke i min postkasse da jeg kom hjem. Sikke en overraskelse, havde slet ikke haft nogen forventninger om nogen pakke nu.

Den er sendt fra Sverige og er sendt af Kattis.


Her er et billedet af indeholdet:
1 plade chokolade med chili - den er min kæreste blivet glad for
1 strikkeblad "Knitting". Jeg kender ikke dette blad og glæder mig til at læse det
1 hæfte fra Sabrina med en masse trøjer som hækles
1 opskrift på et sjal " Ethereal Fichu". Det glæder jeg mig til at strikke.
4 nøgler garn fra Kanui. Der er faktisk garn til 2 sjaler.
Så Kattis tusind tak for en pragtfuld gave, som jeg glæder mig til at studere i det næste stykke tid.

4 kommentarer:

Buddas kryp in sagde ...

Hej Merete

Vad glad jag blev att du gillade ditt paket. Det är ju svårt att hitta på något som någon annan ska gilla men jag brukar fixa ihop sådant jag själv skulle vilja ha :-)

SKa bli att få se sjalen om du gör den :-)


Kramizzz Kattis

Merete sagde ...

Hej Kattis
Velkommen til. Jeg strikker sjalet i løbet af sommeren, så hold øje med min blog.

Merete

Britt-Marie sagde ...

Vilket härligt paket, har stickat den sjalen två gånger och den är så kul och snygg att sticka.

Kram

Merete sagde ...

Hej Britt-Marie

Jeg er igang med at strikket sjalet, jeg har her i første omgang valgt noget andet garn.

Merete

Peacock vest/kjole

Sikke et pragtfuld vejr vi har haft de sidste par dage. Jeg nyder rigtigt at der er kommet lidt mere varme i luften og det snart er tid til ...