mandag den 28. april 2008

Hemlis 3 + spetbytet

Her til aften har jeg fået pakket 2 pakker/breve. De skal begge turen til Sverige.

Den ene skal til min hemlis 3 ven, og det er den sidste pakke/brev som er på vej til hende. Jeg har valgt at hun skal have 2 nøgler kanui garn, så hun kan strikke Super Karla´s sjal. Hun er nemlig vild med at strikke sjaler, så det må lige være hende. Håber det falder i hendes smag.


Den anden pakke/brev er i forbindelse med spetbytet hos Stickamera. Her skal vi finde et sjal og sende opskrift + garn til en person. Jeg har valgt et færøsk brudesjal. Normalt skal det strikkes i noget tyndt uld garn. Men da personen godt kan lide tunge og rusikke sjaler har jeg valgt noget garn som er bomuld/silke. Det er rigtig lækkert og farven?
Nu er jeg spændt på hvad modtageren siger.

Ingen kommentarer:

Peacock vest/kjole

Sikke et pragtfuld vejr vi har haft de sidste par dage. Jeg nyder rigtigt at der er kommet lidt mere varme i luften og det snart er tid til ...