mandag den 17. marts 2008

Rikke strømper II


Rikke er min niece, som jeg tidligere har strikket strømper til. Hun er afhængig af hjemmestrikket strømper nu. Så jeg hænger på den til hun selv lærer det. Hendes mor kan nemlig ikke.
Nu har jeg strikket endnu et par til hende, men jeg synes ikke at der findes nogen gode opskrifter på børnestrømper med mønster. Så jeg finder da bare selv et mønster som jeg synes kunne være flot til et par strømper. På dette par jeg har brugt gotisk vindue. Jeg synes selv de er flotte. Rikke var ellevilde med dem, der er nemlig en lille sølvtråd i garnet, så de er lidt seje. Garnet er Disco fra Fortissima. Ikke et garn jeg synes særlig godt om, det er hårdt. Men nu er det prøvet.

Ingen kommentarer:

Peacock vest/kjole

Sikke et pragtfuld vejr vi har haft de sidste par dage. Jeg nyder rigtigt at der er kommet lidt mere varme i luften og det snart er tid til ...