mandag den 17. marts 2008

Dagens post


Idag havde posten et brev med til mig fra Sverige. Jeg vidste hvad det indeholdt.
Nemlig Debbie Bliss nye bog "Prima" som indeholde en del lækkert og meget flot strik. Jeg kan godt lide at flere af modellerne, kan bruges af os med lidt hoftevidde. De har nemlig en A-facon, se selv her.
Så havde jeg også bestil "Pure cotton" også af Debbie Bliss, den er udgivet i 2007. Igen en meget lækker bog, med mange skønne opskrifter. I den har opskrifter fået pige/kvinde navne. Jeg er særlig vild med Amelie.
Så jeg havde jeg også lige bestilt strømpegarn fra Lorna. Farverne på billedet yder ikke retfærdighed. Farverne på garnet går lige fra pink og over i det fersken farvet. Meget flot.
Det hele har jeg købt her.

2 kommentarer:

Britt-Marie sagde ...

Hej

Sockbytesvän, dina sockor är snart klara och på väg, det har varit otroligt spännande att välja garn och få till ett fungerande mönster.
Jag hör av mig efter påsken.
Kram

Merete sagde ...

Hej Britt-Marie
Velkommen her. Ih hvor jeg glæder mig, kan næsten ikke venter.

Merete

Peacock vest/kjole

Sikke et pragtfuld vejr vi har haft de sidste par dage. Jeg nyder rigtigt at der er kommet lidt mere varme i luften og det snart er tid til ...