søndag den 24. februar 2008

Hækle-mystery

Marianne har startet et hækle-mystery. Hun lægger op til at man skal bruge 10 farver. Men jeg
har kun 7 farver, og det er fordi jeg kun vil bruge bomuldsgarn af samme mærke.
Jeg har købt garnet i Aldi på et tidspunkt, fordi jeg ville hækle et tæppe. Det blev aldrig til noget, så nu bruger jeg det, til dette mystery.


Marianne fortælle, at der er mulighed for at stoppe undervejs, og stadigvæk for noget brugbart ud af det vi har hæklet.

Jeg har bestemt at mit tæppe - som det ender med at være - skal være 120 cm bredt. Jeg har her i weekenden lavet det første clue, som billedet til venstre viser. Nu venter jeg så spændt på fortsættelsen om 14 dage.
Jeg regner med at min niece skal have tæppet, som sengetæppe, når det er færdigt. Jeg synes nemlig at farverne lige passer til en pige på 8 år.

Jeg havde endelig glemt hvor nemt og hurtigt det er at hækle, man kan se resultatet ret hurtigt.

Ingen kommentarer:

Peacock vest/kjole

Sikke et pragtfuld vejr vi har haft de sidste par dage. Jeg nyder rigtigt at der er kommet lidt mere varme i luften og det snart er tid til ...