onsdag den 27. februar 2008

Garn og te bytteri

Hos Sticamera, er der gang i bytteri af garn og te. Jeg har fået oplyst, hvem jeg skal sende garn og te til. Idag har jeg gået og fundet ud af hvad hun skal have. Jeg kan se på hendes blog, at hun godt kan lide at strikke sjaler.









I må godt se hvad jeg sender til hende. Hun skal have 100 g alpaca fra Isager, det er skønt til sjaler. Det udover er der et udvalg af forskellige tebreve. Jeg har også sendt en lille æske Kusmi te til hende. Derudover er der en skøn sæbe der dufter af citroner, og en duft pose. Jeg håber at modtageren kan bruge indeholdet. Og jeg røber ikke her, hvem modtageren er, men hun er fra Sverige.

Ingen kommentarer:

Peacock vest/kjole

Sikke et pragtfuld vejr vi har haft de sidste par dage. Jeg nyder rigtigt at der er kommet lidt mere varme i luften og det snart er tid til ...