fredag den 15. februar 2008

Der kom et brev






Hos Stickamera har jeg tilmeldt mig en lille leg. Nemlig Hemlis 3.

Det vil sige, at jeg har en hemmelig ven som jeg de næste 3 mdr. skal sende små ting og sager til. Jeg vil også modtage ting og sager fra min hemmelige ven. Vi ved ikke på forhånd hvem som er vores hemmelige ven.

I går kom der et brev til mig fra Sverige. Der var ikke nogen afsender
så jeg vil tror det er fra min hemmelige ven. Inde i brevet var der
chokolade - som er spist - derfor ikke med på billedet. Der udover
var der en opskrift på Happy Hair Doll. Hun er rigtig sød og sikke
en overraskelse på Valentins day. Hun bliver helt sikker lavet på et tidspunkt.

2 kommentarer:

H sagde ...

Hvor skønt med hemmelige venner. Jeg har tænkt mig at tage til Sverige og sende til min ven.... der er lidt at spare på portoen, selv når færgebilletten er betalt og så er man ikke lige gættet;)

Glæder mig til at følge med her på din nye blog !!

Merete sagde ...

Hej Hanne

Altid dejligt at modtage breve/pakke som man ikke kender til på forhånd

Merete

Peacock vest/kjole

Sikke et pragtfuld vejr vi har haft de sidste par dage. Jeg nyder rigtigt at der er kommet lidt mere varme i luften og det snart er tid til ...