søndag den 17. februar 2008

Debbie Bliss - Prima

Denne trøjer er smuk som bare pokker. Sikke et stykke strik. Den kunne jeg godt tænke mig at strikke, den findes op til str. XL. Jeg har fundet trøjen i den nye Prima Collektion fra Debbie Bliss. Farven er også vild flot, garnet findes i 16 flotte farver, så det burde være muligt at finde en farve som passer mig. Der er tale om et nyt garn fra Debbie Bliss, det er 80 bambus og 20% uld.


Det er helt sikket at denne trøje flytter ind her på matriklen på et tidspunkt. Jeg skal lige finde ud af farven.

7 kommentarer:

Tina Olsen sagde ...

hej Merete...
Det var da vist på tide jeg besøger din blog...og sikke fin den er...her kommer jeg ´da forbi igen, det er helt sikkert;-))
Jeg er enig med dig i den bluse..meget klædelig;-))glæder mig til at se mere til den også..
Knus og fortsat go søndag..

Merete sagde ...

Hej Tina
Dejligt at du kiggede forbi. Ja, trøjen er super skøn. Og pasformen passer til os med former.

Merete

Tineke sagde ...

Fin "flytning" du lige har gennemført, jeg flytter da bare med! Lækker trøje du har fundet, sikke et mønster...den glæder jeg mig til at se "i aktion".

Mange hilsner, Tineke

Merete sagde ...

Hej Tineke
Dejligt at se dig her. Jeg er også spændt på trøjen.

Merete

Merete sagde ...

Hej Tineke
Dejligt at se dig her. Jeg er også spændt på trøjen.

Merete

Anna sagde ...

Den koftan var ju underbar! Har inte sett den tidigare, tack för tipset!

Merete sagde ...

Hej Anna
Velkommen til, og jeg kan kun give dig ret, en lækker trøje. Jeg har bestilt bogen, og venter at den kommer inden påske.

Merete

Peacock vest/kjole

Sikke et pragtfuld vejr vi har haft de sidste par dage. Jeg nyder rigtigt at der er kommet lidt mere varme i luften og det snart er tid til ...